Informacije, savjeti i ideje

Kako odabrati ime za firmu

Ime je predznak, kaže stara rimska poslovica Nomen est Omen. Kada govorimo o poslovanju, ova izreka dobiva potpuni smisao. Odabir naziva firme može napraviti razliku između poslovnog uspjeha i neuspjeha. Više >

Ideja, dizajn i izrada dobre vizitke

Posjetnica ili vizitka uobičajen je, ali često zanemaren komadić papira za prenošenje podataka fizičkim putem. Prvi dojam je ono što se pamti i upravo zato mnoge tvrtke posvećuju puno pažnje kod osmišljavanja i same izrade svojih vizitki. Više >

Kako osmisliti logotip za firmu

Logo je zaštitni znak svega što neka tvrtka, njeno poslovanje i proizvod predstavljaju. U današnje vrijeme logotip nije samo dio vizualnog identiteta tvrtke već se koristi u gotovo svim sferama ljudskog djelovanja. Više >

Kako mobilne i web aplikacije mogu unaprijediti poslovanje

Izravna komunikacija postala je način života. Mobiteli, prijenosna računala i druge elektroničke naprave sve su dostupnije i jednostavnije za korisnika i omogućuju nam bolju povezanost. Više >