Korporativni identitet utvrđuje filozofiju i viziju vaše tvrtke, s kojima se vaši zaposlenici i poslovni partneri mogu i žele poistovjetiti. Vaš korporativni tj. vizualni identitet bi trebao biti trajno rješenje i u skladu sa željenim imidžom koji želite predstaviti ciljanoj skupini. Naša je misija prevesti osnovnu poruku vašeg brenda u grafičke elemente i sredstva vizualne komunikacije.

Istražit ćemo vašu priču i saznati kako vas vaši kupci percipiraju i surađuju s vama kako bismo stvorili individualni identitet koji je mnogo više od samog logotipa. Naime, osnovni elementi pri stvaranju korporativnog identiteta tvrtke uključuju naziv, zaštitni znak, logotip i boje kao i primarna sredstva komunikacije (listovni papir, memorandum, omotnica, pečat i posjetnica). Pri stvaranju vizualnog identiteta tvrtke ili proizvoda našim klijentima nudimo i izradu knjige standarda - priručnika koji služi za pomoć u primjeni svih elemenata vašeg vizualnog identiteta.

Uz navedeno, nudimo i usluge grafičkog i digitalnog dizajna, odnosno oblikovanja koje uključuju i pripremu za tisak (DTP), te dizajn promotivnih materijala kao što su brošure, letci, plakati, oglasi i ostalo.

Dizajn proces Dizajn proces

Naš pristup dizajnu i izradi korporativnih tj. vizualnog identiteta nastoji eliminirati sve nepotrebne komplikacije. Glavni cilj u svim našim projektima je postići vizualno atraktivno, originalno i trajno rješenje kroz analizu, istraživanje i komunikaciju s klijentom. Neka vaš vizualni identitet postane prepoznatljiv brend koji će odražavati vaše vrijednosti i kvalitetu te osnažiti osjećaj povjerenja kod vaših klijenata i korisnika.