Ime za firmu

Kako odabrati ime za firmu

Ime je predznak, kaže stara rimska poslovica Nomen est Omen. Kada govorimo o poslovanju, ova izreka dobiva potpuni smisao. Odabir naziva firme može napraviti razliku između uspjeha i neuspjeha. Više ›

Izrada vizitke

Ideja, dizajn i izrada dobre vizitke

Posjetnica ili vizitka uobičajen je, ali često zanemaren komadić papira za prenošenje podataka fizičkim putem. Prvi dojam je ono što se pamti i upravo zato mnoge tvrtke posvećuju puno pažnje kod osmišljavanja svojih vizitki. Više ›

Biznis ideja, poslovni plan

Ideje za pokretanje biznisa

Za pokretanje vlastitog biznisa možda nemate ideju, možda nemate plan i dovoljno hrabrosti za realizaciju. Ideja je baza za uvod u proces izgradnje dobrog poslovanja. Više ›

Korporativni identitet

Kako osmisliti logotip za firmu

Logo je zaštitni znak svega što neka tvrtka, njeno poslovanje i proizvod predstavljaju. U današnje vrijeme logotip kao dio vizualnog identiteta tvrtke koristi se u gotovo svim sferama ljudskog djelovanja. Više ›

Interaktivne muzejske izložbe

Strelovitim razvojem tehnologije muzeji su uvidjeli važnost ulaganja u nove interaktivne tehnologije i držanja u korak s inovacijama u svojim izložbama i stalnim postavima. Više ›

Mobilne i web aplikacije

Izravna komunikacija postala je način života. Mobiteli i prijenosna računala sve su dostupnije i jednostavnije za korisnika i omogućuju nam bolju povezanost. Više ›

Internet trgovina

10 koraka do uspješne internet trgovine

Zahvaljujući činjenici da se naša svakodnevna komunikacija preselila dobrim dijelom u digitalnu online sferu, nemoguće je govoriti o potpuno uspješnoj trgovini van interneta. Više ›

Nove tehnologije

Inovacije i nove tehnologije dostupnije su nego ikad, jednako kao i svijest o njihovoj primjeni u poslovanju. Formula uspjeha, osim sreće, zahtijeva konstantno praćenje novih trendova. Više ›

UX/UI dizajn

Kako UX tako i UI neizostavan su dio modernog dizajna, budući da je ravnoteža između funkcionalne interakcije i vizualne privlačnosti ključ uspjeha u razvoju digitalnih proizvoda Više ›