Informacije, savjeti i ideje

Korisni savjeti za poboljšanje Vašeg poslovanja. Nove informacije, ideje i preporuke u vezi dizajna i novih tehnologija.

Ime za firmu

Kako odabrati ime za firmu

Ime je predznak, kaže stara rimska poslovica Nomen est Omen. Kada govorimo o poslovanju, ova izreka dobiva potpuni smisao. Odabir naziva firme može napraviti razliku između poslovnog uspjeha i neuspjeha. Više ›

Izrada vizitke

Ideja, dizajn i izrada dobre vizitke

Posjetnica ili vizitka uobičajen je, ali često zanemaren komadić papira za prenošenje podataka fizičkim putem. Prvi dojam je ono što se pamti i upravo zato mnoge tvrtke posvećuju puno pažnje kod osmišljavanja i same izrade svojih vizitki. Više ›

Biznis ideja, poslovni plan

Ideje za pokretanje biznisa

Za pokretanje vlastitog biznisa možda nemate ideju, možda nemate plan i dovoljno hrabrosti za realizaciju. Ideja je baza za uvod u proces izgradnje dobrog poslovanja. Više ›

Logotip za firmu

Kako osmisliti logotip za firmu

Logo je zaštitni znak svega što neka tvrtka, njeno poslovanje i proizvod predstavljaju. U današnje vrijeme logotip kao dio vizualnog identiteta tvrtke koristi se u gotovo svim sferama ljudskog djelovanja. Više ›

Interaktivne muzejske izložbe

Interaktivne muzejske izložbe - primjeri i tehnologije

Strelovitim razvojem tehnologije muzeji su uvidjeli važnost ulaganja u interaktivne tehnologije i držanja u korak s inovacijama u svojim izložbama. Više ›

Mobilne i web aplikacije

Kako mobilne i web aplikacije mogu unaprijediti poslovanje

Izravna komunikacija postala je način života. Mobiteli i prijenosna računala sve su dostupnije i jednostavnije za korisnika i omogućuju nam bolju povezanost. Više ›

Internet trgovina

10 koraka do uspješne internet trgovine

Zahvaljujući činjenici da se naša svakodnevna komunikacija preselila dobrim dijelom u online sferu, nemoguće je govoriti o potpuno uspješnoj trgovini van interneta. Više ›

Nove tehnologije

Nove tehnologije i trendovi te kako ih primijeniti u poslovanju

Inovacije i nove tehnologije dostupnije su nego ikad, jednako kao i svijest o njihovoj važnosti u poslovanju. Kompanija PwC napravila je odlično istraživanje o osam novih tehnologija i trendova na koje bi trebalo obratiti pozornost. Više ›

Voditelj društvenih mreža

Zašto vam treba voditelj društvenih mreža

O komunikaciji i brendiranju na društvenim mrežama sve se više razmišlja strateški, stoga su brojne tvrtke odlučile koristiti usluge voditelja društvenih mreža. Više ›