Interes potrošača za proizvodima i uslugama koji se nalaze na internetu ne prestaje rasti. Sve više ljudi kupuje online svake godine. Vaša internet marketing strategija bi trebala iskoristiti sve prednosti koje online oglašavanje i najnoviji internet trendovi nude, uključujući e-mail kampanje, search engine optimizaciju (SEO), search engine marketing (SEM), prisutnost i oglašavanje na društvenim mrežama, viralni marketing, content marketing i mobilni marketing.

Vrlo je bitno analizirati doseg vaših online kampanja kako bi se utvrdilo koje su promjene potrebne da dođete do što većeg broja kupaca i klijenata. Zato je naš pristup "data-driven" koji vam daje sve potrebne alate za praćenje i procjenu rezultata. Praćenjem i analizom, kao i transparentnim izvještajima, u suradnji s vama dolazimo do najučinkovitijih načina oglašavanja prilagođenih isključivo za vaše potrebe. Rezultat tih procesa smanjenje je troškova oglašavanja uz povećanje povrata ulaganja (ROI).

Google Ads Google Ads

Uz stalno rastuće online tržište, ciljano oglašavanje jedan je od najučinkovitijih načina za prikupljanje novih kupaca. Google Ads omogućuje jednostavno oglašavanje prema željenoj ciljanoj publici - nudi prikazivanje prilagođenih oglasa klijentima kada traže ono što nudite.

Pomoću Google Ads platforme plaćate samo oglašavanje kod potencijalnih kupac - prema prikazivanju oglasa ili kada netko klikne jedan od vaših oglasa ili uputi poziv prema vašoj tvrtki. Google Ads omogućuje izradu prilagođenih i cost-effective strategija te optimizira vašu vidljivost u Googleovim rezultatima pretraživanja maksimizirajući vaše rezultate oglašavanja.